Klantenservice

Bedrijsgegevens vhcollection


1 UNIEKE SERVICE
1.1 Betrouwbaar shoppen met Webshop Keurmerk
Betrouwbaar online winkelen vindt VHcollection erg belangrijk. Daarom heeft VHcollection hét Webshop Keurmerk: een onafhankelijk keurmerk. Alle aangesloten webwinkels beogen de belangen van de consumenten zo goed mogelijk te behartigen. Indien u winkelt bij een aangesloten webwinkel weet u als consument dat:

U veilig kunt betalen
U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
Uw privacy gewaarborgd is
Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
De Keurmerk-code door de winkel moet worden nageleefd
U een gegarandeerde afkoelingsperiode heeft van 14 dagen

Met andere woorden, dat u veilig en betrouwbaar kunt winkelen op internet!
Het Stichting Webshop Keurmerk wordt ondersteund door de Consumentenbond en laat u zien dat u vertrouwd online kunt winkelen bij VHcollection:

Vermelding van VHcollection-Certificaat bij Stichting Webshop Keurmerk
Algemene Voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk
Website Stichting Webshop Keurmerk
Vermelding van de Stichting Webshop Keurmerk op Consuwijzer.


1.2 Kopen zonder risico´s - Niet tevreden, geld terug garantie!

Bij VHcollection zetten wij ons volledig in om ervoor te zorgen dat uw bestelling aan uw wensen voldoet. Wij willen niet dat u een product heeft waar u niet volledig tevreden over bent. Daarom geven wij u 'Niet tevreden, geld terug garantie!'
Bent u niet tevreden over uw aankoop dan ontvangt u het volledige aankoopbedrag terug en kunt u kosteloos uw bestelling retourneren! Bij VHcollection hoeft u niets te betalen voor een retourzending. Wij kunnen de retourzending voor u verzorgen en uw aangekochte product wordt vaak nog dezelfde dag bij u thuis afgehaald. Ook een retourzending kost u niets en is gemakkelijk geregeld!

1.3 Uitgebreide betaalmogelijkheden
Tsja, betalen moet ook gebeuren. Dat kan bij ons op maar liefst 7 manieren.
 
  BETAALWIJZE   BETAALKOSTEN
  iDeal   Gratis
  Onder rembours (aan de deur)   €14,50
  Bancontact / Mister Cash   Gratis
  Creditcard   Gratis
  Overboeking   Gratis
  Sofort   Gratis
  Paypal   Gratis
1.4 Gratis thuisbezorgd & Gratis retourservice
Al onze producten worden zo spoedig mogelijk gratis thuisbezorgd door heel Nederland & België. Hiervoor betaald dus niemand verzendkosten bij VHcollection!
Bij VHcollection hoeft u niets te betalen voor een retourzending. Wij kunnen de retourzending voor u verzorgen en uw aangekochte product wordt vaak nog dezelfde dag bij u thuis afgehaald. Ook een retourzending kost u niets en is gemakkelijk geregeld!
1.5 Snelle levering, wanneer het u uitkomt

Bij VHcollection hebben we zeer snelle levertijden. De levertijd staat duidelijk per product aangegeven. VHcollection levert uw bestelling wanneer het u uitkomt. De bezorgdatum kunt u aangeven middels de kalender bij het veld 'bezorgdatum', voor u het product in uw winkelwagen plaatst. Uiteraard kunt u altijd de bezorgdatum nog wijzigen, mocht u dat wensen. De melding doet u het beste middels een ticket in te dienen. U kunt ook een email sturen of telefonisch contact met ons opnemen. Wij plannen dan samen met u een nieuwe bezorgdatum.

1.6 Betalen bij aflevering
Wilt u pas betalen bij het ontvangen van uw bestelling? Dan kunt u ervoor kiezen om uw bestelling onder rembours te laten verzenden. Bij deze verzend- en betaalmethode in één, betaalt u in contanten met gepast geld bij de deur aan onze chauffeur. Ook kunt u bij aflevering onder rembours betalen via onze mobiele betaalautomaat! Snel en praktisch! Betalingen middels onze mobiele betaalautomaat zijn alleen mogelijk in Nederland en met een Nederlandse pinpas, er kan geen creditcard worden gebruikt.
Deze betaalmethode kost €14,50 en is mogelijk voor zendingen binnen Nederland & België.
1.7 Gratis SMS-berichten ontvangen
Wanneer u een order plaatst, wilt u graag op de hoogte gehouden worden van de status van uw order. Naast de automatische e-mails die verstuurd worden, kunt u ook informatie ontvangen via een SMS-bericht. Indien u uw mobiele nummer bij uw account noteert, ontvangt u informatie over uw bestelling per SMS-bericht! Onder andere over hoe laat u uw bestelling kunt verwachten. Zo hoeft u niet de hele dag thuis te blijven. Wel zo handig vinden wij!
U kunt zelf bepalen of u gratis SMS-berichten wilt ontvangen of niet. U kunt dit beheren in uw eigen account onder 'mijn account > account gegevens'.
1.8 Volledige garantie- 2 jaar en meer!

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt minimaal de wettelijke garantie. Deze garantie duurt 24 maanden, te rekenen vanaf de datum van ontvangst. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie.

Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kunt u met een gegronde klacht bij ons terecht. Kunt u redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten uw schuld om ontstaan, dan zullen wij het artikel (laten) repareren of vervangen!

2 MIJN ACCOUNT
2.1 Account maken
Heeft u nog geen account? Bovenaan op iedere pagina kunt u bij 'registreren' een eigen account aanmaken met uw e-mailadres en zelf gekozen wachtwoord. Krijgt u de melding 'e-mailadres is al in gebruik', dan is er al een account met uw e-mailadres.
2.2 Inloggen
Bovenaan op iedere pagina kunt u 'inloggen' in uw eigen account. Kunt u niet inloggen? Controleer of u het e-mailadres en wachtwoord juist heeft ingevoerd. Krijgt u de 'ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord' melding? Dan betekent dit vaak dat u nog geen account heeft. Bent u uw wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.
Log voor uw eigen privacy en veiligheid uit nadat u onze website hebt bezocht. Bovenaan op iedere pagina kunt u uitloggen via 'mijn account'.
2.3 Mijn gegevens wijzigen
Vanuit uw 'mijn account' dashboard kunt u een snapshot bekijken van uw recente account-activiteit en uw accountgegevens updaten. U kunt hier uw recente orders, uw verlanglijst en winkelwagen bekijken. Tevens kunt u wijzigingen aanbrengen m.b.t. het factuur- en afleveradres. Ook kunt u hier een ticket aanvragen en u in- of uitschrijven voor onze nieuwsbrief.
2.4 Gratis SMS dienst
Wanneer u een order plaatst, wilt u graag op de hoogte gehouden worden van de status van uw order. Naast de automatische e-mails die verstuurd worden, kunt u ook informatie ontvangen via een SMS-bericht. Indien u uw mobiele nummer bij uw account noteert, ontvangt u informatie over uw bestelling per SMS-bericht! Onder andere over hoe laat u uw bestelling kunt verwachten. Zo hoeft u niet de hele dag thuis te blijven. Wel zo handig vinden wij!
U kunt zelf bepalen of u gratis SMS-berichten wilt ontvangen of niet. U kunt dit beheren in uw eigen account onder 'mijn account > account gegevens'.
2.5 Nieuwsbrief
U wilt niets missen? Onderaan iedere pagina kunt u zich inschrijven voor onze nieuwsbrief. Zo blijft u up-to-date met de nieuwste collectie, de huidige trends en de beste aanbiedingen. Uitschrijven? Dit kan gemakkelijk via 'mijn account'.
3 BESTELLEN
3.1 Bestelprocedure

In onze webwinkel vindt u een groot assortiment producten waar u een keuze uit kunt maken. U kunt heel handig & snel producten zoeken in het live search- zoekveld bovenaan in de webshop en onder producten of op categoriegroep. Vervolgens kiest u een product door op de producttitel te klikken.

Bij VHcollection hebben we zeer snelle levertijden. De levertijd staat duidelijk per product aangegeven. VHcollection levert uw bestelling wanneer het u uitkomt. De bezorgdatum kunt u aangeven middels de kalender bij het veld 'bezorgdatum', voor u het product in uw winkelwagen plaatst. Uiteraard kunt u altijd de bezorgdatum nog wijzigen, mocht u dat wensen. De melding doet u het beste middels een ticket in te dienen. U kunt ook een email sturen of telefonisch contact met ons opnemen. Wij plannen dan samen met u een nieuwe bezorgdatum.

U kunt een product aanschaffen door op de 'in winkelwagen' knop te klikken. 
Wilt u meerdere artikelen aanschaffen klik dan op 'verder winkelen'. Heeft u alle artikelen van uw keuze in de winkelmand gelegd, dan gaat u naar de winkelmand rechts bovenaan de pagina. Is uw winkelwagen naar wens gevuld? Klik dan op 'bestelling afronden'. Daarna komt u in de afreken procedure. Deze bestaat uit de volgende vier stappen:

'Stap 1 Uw gegevens'
U bestelt voor de eerste keer bij ons? Selecteer dan 'afrekenen als gast' of 'registreren'. Vervolgens kunt u uw gegevens invullen. U heeft reeds eerder bij ons besteld? Vul uw e-mailadres en uw eerder ontvangen wachtwoord in en klik vervolgens op 'inloggen'.
In deze stap selecteert u ook het adres waar uw bestelling naar toe gestuurd moet worden. Dit kan uw woonadres zijn maar u heeft ook de mogelijkheid om uw bestelling naar een ander adres te sturen.

'Stap 2 Verzendmethode'
In de tweede stap kunt u een wijze van verzenden selecteren. Alle bestellingen worden gratis thuisbezorgd door heel Nederland & België. Wilt u pas betalen bij het ontvangen van uw bestelling? Dan kunt u ervoor kiezen om uw bestelling 'onder rembours' te laten verzenden. Deze betaalmethode kost €14,50.

'Stap 3 Betaalmethode'
Tsja, betalen moet ook gebeuren. Dat kan bij ons op maar liefst 7 manieren.
 

  BETAALWIJZE   BETAALKOSTEN
  iDeal   Gratis
  Onder rembours (aan de deur)   €14,50
  Bancontact / Mister Cash   Gratis
  Creditcard   Gratis
  Overboeking   Gratis
  Sofort   Gratis
  Paypal   Gratis

'Stap 4 Bevestiging'
De laatste stap is het bevestigen van de order. Hier kunt u eventueel een bericht aan de bestelling toevoegen. Daarnaast dient u de algemene voorwaarden te accepteren voor u de order kunt plaatsen en kunt u zich abonneren op de nieuwsbrief.
Indien u heeft gekozen voor een betaalmethode waar direct bij betaald moet worden, zoals iDEAL, wordt u doorgestuurd naar de betaalomgeving van de payment provider op het moment dat u op 'Kopen' klikt. Na betaling komt u uit op de Bedanktpagina.

Gedurende de checkout kunt te allen tijde terug in de stappen om verandering te doen. Dit doet u links onderaan in de checkout.
3.2 Orderstatus

Wanneer u een order plaatst, wilt u graag op de hoogte gehouden worden van de status van uw order. Naast de automatische e-mails die verstuurd worden, kunt u ook informatie ontvangen via een SMS-bericht. Indien u uw mobiele nummer bij uw account noteert, ontvangt u informatie over uw bestelling per SMS-bericht! Onder andere over hoe laat u uw bestelling kunt verwachten. Zo hoeft u niet de hele dag thuis te blijven. Wel zo handig vinden wij!
U kunt zelf bepalen of u gratis SMS-berichten wilt ontvangen of niet. U kunt dit beheren in uw eigen account onder 'mijn account > account gegevens'.

U kunt uw orderstatus altijd navragen door contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0)511-785005. De klantenservice helpt u graag op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. VHcollection is altijd bereikbaar via e-mail [email protected].

3.3 Bestelling wijzigen
Wilt u nadat u een bestelling heeft geplaatst toch iets wijzigen? Dan kunt u terecht bij onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0)511-785005. De klantenservice helpt u graag op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. VHcollection is altijd bereikbaar via e-mail [email protected].
3.4 Bestelling annuleren
Wij adviseren u de annulering van uw bestelling z.s.m. telefonisch aan ons door te geven, u kunt terecht bij onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0)511-785005. De klantenservice helpt u graag op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. VHcollection is altijd bereikbaar via e-mail [email protected].
4 BETALEN
4.1 Beschermd shoppen & veilig online betalen

Veilig online winkelen vindt VHcollection erg belangrijk.  Daarom heeft VHcollection hét Webshop Keurmerk. Het Stichting Webshop Keurmerk wordt ondersteund door de Consumentenbond en laat u zien dat u veilig online kunt winkelen en betalen bij VHcollection.

'Veilig online betalen'
Onze webwinkel werkt via een beveiligd data-opslagpunt, welke gebruik maakt van een beveiligde verbinding met een 256bits SSL certificaat. Alle data-uitwisseling is versleuteld. SSL (Secure Sockets Layer) is een manier om verbindingen tussen webbrowser en webserver te beveiligen. Door de verbinding met SSL te beveiligen, wordt de veiligheid op 2 manieren verbeterd: door versleutelen van de data die tussen de browser en de server wordt uitgewisseld (data encryptie) en door controle of de website waarmee men verbinding heeft wel de website is waarmee men verbinding denkt te hebben (server authenticatie).


Persoonsgegevens, betaalgegevens en alle andere privégegevens worden versleuteld verzonden of opgeslagen. Deze SSL-verbinding kunt u eenvoudig herkennen aan de https:// in de URL. Op pagina's waar gegevens beschermd moeten worden, zoals in de checkout, wordt u naar de beveiligde omgeving geleid.

 

4.2 Uitgebreide betaalmogelijkheden
Tsja, betalen moet ook gebeuren. Dat kan bij ons op maar liefst 7 manieren.
 
  BETAALWIJZE   BETAALKOSTEN
  iDeal   Gratis
  Onder rembours (aan de deur)   €14,50
  Bancontact / Mister Cash   Gratis
  Creditcard   Gratis
  Overboeking   Gratis
  Sofort   Gratis
  Paypal   Gratis

'iDeal'
Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U betaalt snel, simpel en veilig online via uw eigen bank. U heeft geen speciale software nodig om iDeal te gebruiken.
Doet u aan internetbankeren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heeft u toegang tot iDeal, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

'Onder rembours- betalen aan de deur'
Wilt u pas betalen bij het ontvangen van uw bestelling? Dan kunt u ervoor kiezen om uw bestelling onder rembours te laten verzenden. Bij deze verzend- en betaalmethode in één, betaalt u in contanten met gepast geld bij de deur aan onze chauffeur. Ook kunt u bij aflevering onder rembours betalen via onze mobiele betaalautomaat! Snel en praktisch! Betalingen middels onze mobiele betaalautomaat zijn alleen mogelijk in Nederland en met een Nederlandse pinpas, er kan geen creditcard worden gebruikt.
Deze betaalmethode kost €14,50 en is mogelijk voor zendingen binnen Nederland & België.

'Bancontact/Mister Cash'
Online betalen met Bancontact/Mister Cash is veilig en snel! U betaalt binnen de beveiligde en vertrouwde bankomgeving van uw eigen bank met een unieke TAN(Transaction Authorization Number). U kunt dus direct betalen en hoeft zich niet eerst te registreren of een account aan te maken.

'Creditcard'
Bij VHcollection zijn creditcards van o.a. Mastercard, Maestro en Visa meer dan welkom. De betaling verloopt veilig via een SSL-beveiligde server. Met andere woorden, uw creditcardgegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen.

'Overboeking'
Een overboeking is de meest standaard manier van betalen. Iedereen met toegang tot internetbankieren heeft de mogelijkheid om op deze wijze te betalen. Via uw eigen vertrouwde bankomgeving kunt u een betaling voldoen.

'SOFORT Banking'
Een populaire betaalmethode en is in totaal in elf landen beschikbaar. U kunt in de omgeving van SOFORT uw persoonlijke bankgegevens invullen waarna de betaling wordt overgemaakt. Een apart SOFORT account is niet nodig.

'PayPal'
Snel, veilig online betalen? PayPal maakt het mogelijk: geen gedoe met creditcardnummers of adresgegevens invullen, u betaalt met uw e-mail adres en wachtwoord. PayPal is dé veilige manier om online te betalen zonder uw gegevens te delen. Kies zelf hoe u wilt betalen: met een creditcard, uw bankrekening of vanaf uw PayPal-saldo. Als u met PayPal betaalt, blijven uw gegevens altijd privé. Naast uw gegevens beschermt PayPal ook uw aankopen!

5 BEZORGEN
5.1 Gratis verzending in heel Nederland & België + gratis retourservice
Al onze producten worden zo spoedig mogelijk gratis thuisbezorgd door heel Nederland & België. Hiervoor betaald dus niemand verzendkosten bij VHcollection!
Bij VHcollection hoeft u niets te betalen voor een retourzending. Wij kunnen de retourzending voor u verzorgen en uw aangekochte product wordt vaak nog dezelfde dag bij u thuis afgehaald. Ook een retourzending kost u niets en is gemakkelijk geregeld!
5.2 Levertijden Nederland & België

Bij VHcollection hebben we zeer snelle levertijden. De levertijd staat duidelijk per product aangegeven.
VHcollection levert uw bestelling wanneer het u uitkomt. De bezorgdatum kunt u aangeven middels de kalender bij het veld 'bezorgdatum', voordat u het product in uw winkelwagen plaatst. Dit is overigens niet verplicht.
VHcollection neemt te allen tijde contact met u op om de bezorgdatum af te stemmen. Uiteraard kunt u altijd de bezorgdatum nog wijzigen, mocht u dat wensen. De melding doet u het beste middels een ticket in te dienen. U kunt ook een email sturen of telefonisch contact met ons opnemen. Wij plannen dan samen met u een nieuwe bezorgdatum.


Bij het product staat de levertijd 'op aanvraag'
Als we weten wanneer we nieuwe producten verwachten, zal dat bij het product staan. Echter, zijn er ook producten die we pas bestellen op aanvraag van de klant. Heeft u twijfel over de voorraad of u wilt op aanvraag een bestelling plaatsen voor een product wat niet op voorraad is, neemt u dan contact op met onze klantenservice middels telefoonnummer +31 (0)511-785005. De klantenservice helpt u graag op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. VHcollection is altijd bereikbaar via e-mail [email protected].

Als een deel van de bestelling 'een langere levertijd' heeft of 'niet op voorraad' is
In principe wordt uw gehele bestelling tegelijk verzonden. Indien een artikel niet voorradig is of een artikel uit uw bestelling een langere levertijd heeft, maar u wilt alvast een deel van uw bestelling eerder ontvangen, dan plannen wij kosteloos een deellevering voor uw gehele bestelling. Dit betekent dat wij de bezorging opsplitsen in verschillende leveringen. Hiervoor rekenen wij geen extra kosten en wij stemmen samen met u af wanneer de bezorgingen plaatsvinden.

Wilt u meer weten over de levertijden van VHcollection, of wilt u zeker weten dat uw gekozen product op voorraad is? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0)511-785005. De klantenservice helpt u graag op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. VHcollection is altijd bereikbaar via e-mail [email protected].

5.3 Wij leveren uw bestelling wanneer het u uitkomt
VHcollection levert uw bestelling wanneer het u uitkomt. De bezorgdatum kunt u aangeven middels de kalender bij het veld 'bezorgdatum', voor u het product in uw winkelwagen plaatst.

Wilt u meer weten over de levertijden van VHcollection, of wilt u zeker weten dat uw gekozen product op voorraad is? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0)511-785005. De klantenservice helpt u graag op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. VHcollection is altijd bereikbaar via e-mail 
[email protected].
5.4 Verzendmethode- uw zending volgen

VHcollection levert uw bestelling wanneer het u uitkomt. De bezorgdatum kunt u aangeven middels de kalender bij het veld 'bezorgdatum', voordat u het product in uw winkelwagen plaatst. Dit is overigens niet verplicht. VHcollection neemt te allen tijde contact met u op om de bezorgdatum af te stemmen.
Uiteraard kunt u altijd de bezorgdatum nog wijzigen, mocht u dat wensen. De melding doet u het beste middels een ticket in te dienen. U kunt ook een email sturen of telefonisch contact met ons opnemen. Wij plannen dan samen met u een nieuwe bezorgdatum.


'Voor de kleinere pakketten kunt de chauffeur van UPS verwachten'
U ontvangt automatisch een e-mail met de bezorgdatum en het trackingnummer. Hiermee kunt u de status van uw zending met enkele clicks controleren.

'Voor de grote pakketten kunt u de chauffeur van Hoekstra BV Sneek verwachten'
De avond voor afleveren ontvangt u van onze vervoerder tussen 22.00 en 23.00 uur de e-mailnotificatie, met daarin de geschatte aankomsttijd van de chauffeur. Indien u uw mobiele nummer bij uw account heeft genoteerd, ontvangt u op de dag van leveren tussen 7.00 en 8.00 uur een gratis sms-bericht met daarin de geschatte aankomsttijd van de chauffeur.
Gedurende de dag wordt bij VHcollection de ‘statusinformatie' bijgewerkt, zodat wij steeds een actueel beeld hebben betreffende de levering. Wanneer files of andere onverwachte zaken tot vertraging of juist versnelling van het aflevertijdstip leiden, kunnen wij dit meteen zien. U kunt de status van de zending altijd navragen door contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0)511-785005. De klantenservice helpt u graag op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. VHcollection is altijd bereikbaar via e-mail [email protected].


Uw bestelling wordt tot aan de deur geleverd, tenzij vooraf anders is overeengekomen. Ook neemt de chauffeur geen afval mee retour. U behoudt te allen tijde de originele verpakking voor een eventuele retourzending, tenzij vooraf anders is overeengekomen.

Heeft u speciale wensen betreffende de levertijd of uitvoering van de levering? Dan verzoeken wij u via "Mijn account" onder "Tickets" uw vraag te stellen, wij helpen u graag verder! Deze vragen, die wij van u ontvangen, zijn gekoppeld aan uw factuur en gegevens zodat we u vele malen sneller van dienst kunnen zijn. De telefonische klantenservice helpt u graag op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. VHcollection is altijd bereikbaar via e-mail [email protected].

5.5 Gratis SMS-notificatie status zending
Wanneer u een order plaatst, wilt u graag op de hoogte gehouden worden van de status van uw order. Naast de automatische e-mails die verstuurd worden, kunt u ook informatie ontvangen via een SMS-bericht. Indien u uw mobiele nummer bij uw account noteert, ontvangt u informatie over uw bestelling per SMS-bericht! Onder andere over hoe laat u uw bestelling kunt verwachten. Zo hoeft u niet de hele dag thuis te blijven. Wel zo handig vinden wij!
U kunt zelf bepalen of u gratis SMS-berichten wilt ontvangen of niet. U kunt dit beheren in uw eigen account onder 'mijn account > account gegevens'.
5.6 Onder rembours- betalen bij aflevering
Wilt u pas betalen bij het ontvangen van uw bestelling? Dan kunt u ervoor kiezen om uw bestelling onder rembours te laten verzenden. Bij deze verzend- en betaalmethode in één, betaalt u in contanten met gepast geld bij de deur aan onze chauffeur. Ook kunt u bij aflevering onder rembours betalen via onze mobiele betaalautomaat! Snel en praktisch! Betalingen middels onze mobiele betaalautomaat zijn alleen mogelijk in Nederland en met een Nederlandse pinpas, er kan geen creditcard worden gebruikt.
Deze betaalmethode kost €14,50 en is mogelijk voor zendingen binnen Nederland & België.
5.7 Uw bestelling afhalen bij een Kiala (UPS) afhaal punt- kleine pakketten

U wenst uw bestelling te ontvangen op een moment dat het u uitkomt? Kiala-locaties hebben meestal uitgebreide openingsuren, inclusief avonden en weekends. Het netwerk Kiala-locaties biedt een snelle en gemakkelijke manier om uw bestelling af te halen bij bijvoorbeeld een krantenwinkel of supermarkt. Zoek een Kiala-punt.

'Hoe werkt het'
Als u er voor kiest om uw bestelling bezorgd te krijgen bij een Kiala-punt, zult u via e-mail of gratis SMS-bericht een notificatiewaarschuwing ontvangen wanneer uw bestelling is aangekomen en klaar staat voor afhaling. U moet een erkende vorm van foto-identificatie voorleggen om uw bestelling op te halen.

'Wenst u gebruik te maken van deze service'
In de laatste stap in de checkout kunt u een bericht aan de bestelling toevoegen. Voegt u hier toe dat u uw bestelling wenst af te halen bij een Kiala-punt. De melding kunt u ook maken bij onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0)511-785005. De klantenservice helpt u graag op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. VHcollection is altijd bereikbaar via e-mail 
[email protected].

5.8 Bestelling afhalen in ons warehouse

Al onze producten worden zo spoedig mogelijk gratis thuisbezorgd door heel Nederland & België. Hiervoor betaald dus niemand verzendkosten bij VHcollection!
Bij VHcollection hoeft u niets te betalen voor een retourzending. Wij kunnen de retourzending voor u verzorgen en uw aangekochte product wordt vaak nog dezelfde dag bij u thuis afgehaald. Ook een retourzending kost u niets en is gemakkelijk geregeld!

Onder speciale omstandigheden is het mogelijk om uw bestelling af te halen in ons warehouse te Sneek. Wilt u meer weten? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0)511-785005. De klantenservice helpt u graag op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. VHcollection is altijd bereikbaar via e-mail [email protected].

5.9 Leveringen buiten Nederland & België
Uiteraard leveren wij ook gewoon buiten Nederland & België. Voor informatie over levertijden & verzendkosten kunt u contact met ons opnemen via e-mail [email protected].
6 RETOURNEREN
6.1 Niet tevreden, geld terug garantie!- herroepingsrecht
Bij VHcollection zetten wij ons volledig in om ervoor te zorgen dat uw bestelling aan uw wensen voldoet. Wij willen niet dat u een product heeft waar u niet volledig tevreden over bent. Daarom geven wij u 'Niet tevreden, geld terug garantie!'
Bent u niet tevreden over uw aankoop dan ontvangt u het volledige aankoopbedrag terug en kunt u kosteloos uw bestelling retourneren! Bij VHcollection hoeft u niets te betalen voor een retourzending. Wij kunnen de retourzending voor u verzorgen en uw aangekochte product wordt vaak nog dezelfde dag bij u thuis afgehaald. Ook een retourzending kost u niets en is gemakkelijk geregeld!

Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat u het artikel eerst retour meldt. Hiervoor neemt u na ontvangst van uw bestelling zo spoedig mogelijk contact op met VHcollection. De melding maakt u bij onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0)511-785005. De klantenservice helpt u graag op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. VHcollection is altijd bereikbaar via e-mail [email protected]
U kunt ook door het invullen van het modelformulier aangeven dat u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. U bent echter niet verplicht het modelformulier te gebruiken, want ook zonder het formulier geldt het herroepingsrecht.

U kunt uw bestelling tegen 'herroepingsrecht' voorwaarden retourneren:

Voor uw bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in uw bezit is. Bij meerdere artikelen in een bestelling, die afzonderlijk worden geleverd verstrijkt de termijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste artikel heeft ontvangen. Bij een artikel dat uit verschillende onderdelen bestaat verstrijkt de termijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste onderdeel heeft ontvangen.

Tijdens deze termijn zult u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zult het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en verpakking te retourneren, conform de door ons volgende verstrekte redelijke en duidelijke instructies:

U zult z.s.m. na ontvangst uw bestelling bekijken, beoordelen en/of proberen. U behoud te allen tijde de originele verpakking voor een eventuele retourzending. Daarnaast zult u zorgvuldig om gaan met het product en de verpakking. U zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken, voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Bent u niet tevreden over het artikel, dan kunt u het kosteloos retourneren. U kunt het artikel alleen terug sturen als het artikel compleet in de originele staat en fabrieksverpakking is, en de verpakking en het artikel niet is beschadigd of kapot gegaan door foutief gebruik.

Producten die overeenkomstig uw specificaties zijn aangepast, kunt u niet retourneren.
Enkel het werkelijk betaalde bedrag wordt na ontvangst van uw retourzending binnen enkele dagen, doch uiterlijk binnen 14 dagen na verwerking van het retour terugbetaald.
6.2 Artikel defect, incompleet of beschadigd ontvangen

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat uw bestelling volledig en schadevrij bij u wordt afgeleverd. Heeft u een incompleet, defect artikel ontvangen of is dit kapot gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen? Dan zullen wij de retourzending voor u verzorgen en uw aangekochte product wordt vaak nog dezelfde dag bij u thuis afgehaald. Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om.

Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat u het artikel eerst retour meldt. Hiervoor neemt u na ontvangst van uw bestelling zo spoedig mogelijk contact op met VHcollection. De melding maakt u bij onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0)511-785005. De klantenservice helpt u graag op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. VHcollection is altijd bereikbaar via e-mail [email protected].


6.3 Gratis retourservice- zorgeloos retourneren!
Bij VHcollection hoeft u niets te betalen voor een retourzending. Wij kunnen de retourzending voor u verzorgen en uw aangekochte product wordt vaak nog dezelfde dag bij u thuis afgehaald. Ook een retourzending kost u niets en is gemakkelijk geregeld!

Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat u het artikel eerst retour meldt. Hiervoor neemt u na ontvangst van uw bestelling zo spoedig mogelijk contact op met VHcollection. De melding maakt u bij onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0)511-785005. De klantenservice helpt u graag op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. VHcollection is altijd bereikbaar via e-mail [email protected].

'Kleine retourzending laten ophalen'
Bestellingen welke zijn ontvangen met UPS kunt u thuis laten ophalen voor retour. Na melding wordt vaak nog dezelfde dag de retourzending bij u thuis afgehaald. Bent u onverwacht niet thuis wanneer onze ophaaldienst komt? Zij laten een bericht achter met informatie over de vervolgafspraak. Informatie over de status van de retourzending ontvangt u op dezelfde wijze als bij de aflevering van uw bestelling, per e-mail en/of desgewenst per gratis SMS-bericht.

'Grote retourzending laten ophalen'
Bestellingen welke zijn ontvangen met Hoekstra BV Sneek kunt u thuis laten ophalen voor retour. Grote retourzendingen kunnen in Nederland van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur worden afgehaald. In België is dit mogelijk op dinsdag tot en met donderdag tussen 8.00 en 18.00 uur. Na melding wordt vaak nog dezelfde dag de retourzending bij u thuis afgehaald. Er dient iemand aanwezig te zijn wanneer de zending wordt afgehaald, een handtekening is vereist. Informatie over de status van de retourzending ontvangt u op dezelfde wijze als bij de aflevering van uw bestelling, per e-mail en/of desgewenst per gratis SMS-bericht.

'Kleine retourzendingen zelf wegbrengen - Kiala-punt (UPS Acces Point)'
Bestellingen welke zijn ontvangen met UPS kunt u kosteloos afgeven bij een Kiala-punt (UPS Access Point). Kiala-locaties hebben meestal uitgebreide openingsuren, inclusief avonden en weekends. Het netwerk Kiala-locaties biedt een snelle en gemakkelijke manier om uw bestelling af te geven bij bijvoorbeeld een krantenwinkel of supermarkt. Na melding ontvangt u van ons het verzendlabel. Print het verzendlabel en geef het pakket af in een Kiala-punt naar keuze. Het netwerk telt meer dan 700 Punten in heel Nederlands. Zoek een Kiala Punt waar u uw pakket kunt inleveren.

Naast bovenstaande gratis retourmogelijkheden, kunt u er natuurlijk ook voor kiezen uw bestelling zelf te retourneren. Retourzendingen op eigen initiatief zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat VHcollection niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
6.4 Retourzending volgen
Informatie over de status van de retourzending ontvangt u op dezelfde wijze als bij de aflevering van uw bestelling, per e-mail en/of desgewenst per gratis SMS-bericht.
6.5 Voorwaarden herroepingsrecht

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in uw bezit is. Bij meerdere artikelen in een bestelling, die afzonderlijk worden geleverd verstrijkt de termijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste artikel heeft ontvangen. Bij een artikel dat uit verschillende onderdelen bestaat verstrijkt de termijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste onderdeel heeft ontvangen. 

Tijdens deze termijn zult u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zult het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en verpakking  te retourneren, conform de door ons volgende verstrekte redelijke en duidelijke instructies:

U zult z.s.m. na ontvangst uw bestelling bekijken, beoordelen en/of proberen. U behoud te allen tijde de originele verpakking voor een eventuele retourzending. Daarnaast zult u zorgvuldig om gaan met het product en de verpakking. U zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken, voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Bent u niet tevreden over het artikel, dan kunt u het kosteloos retourneren. U kunt het artikel alleen terug sturen als het artikel compleet in de originele staat en fabrieksverpakking is, en de verpakking en het artikel niet is beschadigd of kapot gegaan door foutief gebruik.

Producten die overeenkomstig uw specificaties zijn aangepast, kunt u niet retourneren.
Enkel het werkelijk betaalde bedrag wordt na ontvangst van uw retourzending binnen enkele dagen, doch uiterlijk binnen 14 dagen na verwerking van het retour terugbetaald.


6.6 Retouradres
Naast onze gratis retourmogelijkheden, kunt u er natuurlijk ook voor kiezen uw bestelling zelf te retourneren. Retourzendingen op eigen initiatief zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat VHcollection niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed. U kunt uw bestelling naar het volgende adres retourneren:

Warehouse VHcollection
Industrieterrein De Hemmen
Schoenmakersstraat 8
8601 WC Sneek

Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat u het artikel eerst retour meldt. Hiervoor neemt u na ontvangst van uw bestelling zo spoedig mogelijk contact op met VHcollection. De melding maakt u bij onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0)511-785005. De klantenservice helpt u graag op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. VHcollection is altijd bereikbaar via e-mail [email protected].
7 PRODUCTGARANTIE & ONDERHOUD
7.1 Garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we u zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

De garantie duurt 24 maanden, te rekenen vanaf de datum van ontvangst. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het artikel.

Meld u een artikelklacht binnen de gestelde garantietermijn, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van VHcollection.

Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kunt u met een gegronde klacht bij ons terecht. Kunt u redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten uw schuld om ontstaan, dan zullen wij het artikel (laten) repareren of vervangen. In alle gevallen bewaken wij de snelle afhandeling van de klacht. Soms is het redelijk om een deel van de kosten zelf te betalen. Bijvoorbeeld als u het product een lange tijd op een normale manier hebt kunnen gebruiken en u dit door de reparatie langer kunt gebruiken. Of u heeft een product al lange tijd gebruikt en u krijgt een nieuw product. Als het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren we u hier vooraf over.

De klacht is gegrond als in het bezit bent van een geldig aankoopbewijs en de schade niet veroorzaakt is door ongevallen; blootstelling aan extreme temperaturen; door oplosmiddelen en/of zuren; normale slijtage; het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing; verkeerd gebruik of onachtzaamheid; opzet, of door nalatigheid ( bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade).

7.2 Artikelklacht melden

Wij zetten ons volledig in om ervoor te zorgen dat alles naar wens is. Bent u toch ontevreden over een product of dienst, dan kunt u een melding van een klacht indienen. De melding maakt u bij onze klantenservice via e-mail [email protected]. Voor een snelle afhandeling vragen wij u het volgende in uw e-mail te vermelden:
 

- Naam, adres en woonplaats.
- Kopie van een geldig aankoopbewijs en indien mogelijk de afleverbon.
- Duidelijke omschrijving van de klacht.
- Een digitale foto van het gebrek of meerdere foto's van het product (defect) te maken en deze als bijlage mee sturen.

Melding van ingediende klachten worden direct behandeld en binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst, door ons beantwoord. Bent u tevreden met het antwoord, dan is het prettig geregeld. Zo niet, leg uw klacht voor aan de geschillencommissie: een klacht over een product, dienst of service kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk (http://keurmerk.info/Home/MisbruikOfKlacht). De klacht wordt dan zowel naar ons als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

Indien de klacht niet binnen een redelijke termijn dan wel binnen 3 maanden na het indienen van de klacht in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

 
7.3 Onderhoud tuinmeubelen
Bijna al onze producten zijn bestand tegen alle weersomstandigheden en in de meeste gevallen is ook in de winter buiten laten staan geen probleem. Zo kunt u vrijwel het hele jaar door genieten van uw tuinmeubelen. Veel van deze producten zijn onderhoudsarm. We raden u aan de tuinset zoveel mogelijk af te dekken met bijvoorbeeld een tuinmeubelhoes, wanneer u het tuinmeubel niet gebruikt of de tuinset bij slechte weersomstandigheden binnen te zetten. Een meubel dat buiten staat ondergaat immers veranderingen.
Voor vele van onze tuinmeubels zijn passende beschermhoezen beschikbaar om ze extra te beschermen tegen vuil en weersinvloeden. Hiermee bespaart u veel schoonmaaktijd en kunt u de levensduur van het product verlengen.

Gebruiksadvies & onderhoud

Comfortabele, kleurvaste kussens

Vlechtwerk tuinmeubelen

Houten tuinmeubelen

Aluminium tuinmeubelen

RVS tuinmeubelen

Kunststof tuinmeubelen

Gecoat metaal tuinmeubelen

Natuursteen tuinmeubelen

Polywood tuinmeubelen
7.4 Onderhoud buitenkeukens & bbq's
7.5 Onderhoud solid surface
7.6 Infraroodsauna's
8 VOORWAARDEN
8.1 Algemene voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk
8.2 Levering & uitvoering
8.3 Modelformulier herroepingsrecht
8.4 Privacy policy & Cookies
8.5 Disclaimer
8.6 Voorwaarden herroepingsrecht
8.7 Garantievoorwaarden
8.8 Klachtenprocedure
8.9 Gratis retourservice- zorgeloos retourneren!
9 VHCOLLECTION & CONTACT
9.1 VHcollection - online shop sinds 2009, geen showroom

VHcollection verkoopt haar producten sinds 2009 online en heeft geen showroom. U kunt 24 uur per dag, 7 dagen in de week online onze producten bekijken in onze webshop. Hier vindt u unieke modellen van hoogwaardige kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs!

Bij VHcollection zetten wij ons volledig in om ervoor te zorgen dat uw bestelling aan uw wensen voldoet. Wij willen niet dat u een product heeft waar u niet volledig tevreden over bent. Daarom geven wij u 'Niet tevreden, geld terug garantie! Bent u niet tevreden over uw aankoop dan ontvangt u het volledige aankoopbedrag terug en kunt u kosteloos uw bestelling retourneren! Bij VHcollection hoeft u niets te betalen voor een retourzending. Wij kunnen de retourzending voor u verzorgen en uw aangekochte product wordt vaak nog dezelfde dag bij u thuis afgehaald. Ook een retourzending kost u niets en is gemakkelijk geregeld!

9.2 Bedrijfs- & contactgegevens
Bedrijfsgegevens vhcollection
9.3 Bereikbaarheid
De telefonische klantenservice helpt u graag op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. VHcollection is telefonisch bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)511 785005.
VHcollection is altijd bereikbaar via e-mail 
[email protected].

U kunt ook het contactformulier op deze pagina gebruiken.
9.4 Suggesties
Over VHcollection, ons assortiment, onze dienstverlening of over wat dan ook. Suggesties zijn meer dan welkom. Daar worden wij vrolijk van en onze shop vast en zeker nog beter. Mail uw tips daarom gerust door.
9.5 Beoordelingen
Iedereen winkelt graag bij een betrouwbare webshop. Help anderen door uw mening te delen met de onafhankelijke reviewwebsite The Feedback Company. Wat vindt u van ons assortiment, het bestelproces en de bezorging? Het is zo gedeeld.

 
BEOORDEEL ONS NU



















Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van de site, gaat u akkoord met het site-bezoek te analyseren en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »